Показники виконання вимог антибулінгової політики

  1. У ЗОШ№3 запроваджено реалізацію антибулінгової політики, яка містить принципи захисту дітей від насильства.
  2. Стратегія і відповідні принципи захисту дітей дотримуються всіма працівниками закладу освіти.
  3. Стратегія визначає такі питання:
    • порядок повідомлення та втручання, де поетапно зазначено, що слід робити, коли дитина стала жертвою насильства або її безпеці загрожують незнайомі люди, члени родини чи працівники школи;
    • правила захисту особистих даних, які визначають методи збереження та поширення інформації про дітей;
    • правила захисту зображень дітей, які визначають, як можна знімати дітей на фото або відео та поширювати їх зображення;
    • правила доступу дітей до мережі Інтернет і їх захисту від шкідливих матеріалів, розміщених у ній, включно з призначенням особи або осіб, відповідальних за нагляд за безпечним використанням комп’ютерної мережі;
    • принципи безпечних відносин між працівниками школи та дітьми, включно з повним описом поведінки, яка є неприйнятною при спілкуванні з дітьми.
  4. Директором ЗОШ№3 призначено особу, відповідальну за реалізацію антібулінгової політики, при цьому чітко визначено всі її завдання.

Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 здійснює нагляд за своїми працівниками для запобігання випадкам насильства проти дітей

1. Прийняття на роботу нових працівників із перевіркою їх біографічних даних, характеристик і придатності для роботи з дітьми.
2. У випадках, коли виникають підозри щодо можливих загроз безпеці дітей або застосування насильства проти дітей працівниками школи, у закладі освіти завжди дотримуються вимог, зазначених у антибулінгової політики. 

Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 проводить навчання своїх працівників з питань захисту дітей від насильства та надання їм допомоги в небезпечних ситуаціях

  1. Усі працівники школи ознайомлені з антибулінговою політикою.
  2. Усі працівники закладу освіти знають, як розпізнати чинники ризику й ознаки насильства проти дітей, а також правові аспекти захисту дітей (обов’язковість втручання для залучення правоохоронної системи).
  3. Класні керівники пройшли інструктаж з питань запобігання випадкам знущань над однолітками серед дітей і реагування на них.
  4. Працівники школи мають доступ до інформації про можливість отримання допомоги у випадках, коли підозрюється застосування насильства проти дітей, разом із контактними даними місцевих установ, які працюють в місті захисту дітей і надають допомогу в надзвичайних ситуаціях (поліція, кризовий центр, центр соціальних послуг, медичні центри).

 

Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 проводить навчання батьків з питань виховання без застосування насильства та захисту дітей від насильства

Виконання вимог  означає:

  1. На  сайті закладу для батьків є вся необхідна інформація з таких питань:
    • виховання дітей без застосування насильства;
    • захист дітей від насильства та зловживань, загрози для дітей у мережі Інтернет;
    • можливості для вдосконалення навичок виховання;
    • контактні дані установ, які надають допомогу в складних ситуаціях.
  2. Усі батьки ознайомилися  з антибулінговою політикою.

У миколаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 дітей навчають, які права вони мають і як вони можуть захистити себе від насильства

  1. У школі на годинах спілкування організовано заняття для дітей з питань прав дитини та захисту від насильства і зловживань (також у мережі Інтернет).
  2. Діти знають, до кого вони мають звертатися за порадами та допомогою у випадках насильства і зловживань.
  3. У закладі освіти є електронні навчальні матеріали для дітей (книги, брошури, листівки) з питань прав дитини, захисту від ризиків насильства та зловживань, правил безпечної поведінки в мережі Інтернет.
  4. Діти мають доступ до інформації про права дитини та можливості отримання допомоги в складних ситуаціях, зокрема про безкоштовні гарячі лінії для дітей і молоді на сайті школи.

Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 проводить моніторинг своєї діяльності та регулярно перевіряє її на відповідність прийнятим стандартам захисту дітей

  1. Прийняті правила та процедури для захисту дітей переглядаються щонайменше один раз на рік.
  2. У рамках проведення контролю за дотриманням правил і процедур для захисту дітей у школі проводяться консультації з дітьми та їхніми батьками (опікунами).
  3. Щорічно готується внутрішній звіт про виконання в закладі освіти антибулінгової політики.