Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Звіт директора про підсумки роботи школи-інтернатуСьогодні актова зала МЗОШІ №3 була заповнена майже вщент! І не дивно - відбувався відкритий звіт діяльності в. о. директора Селіванової-Зеркаль І. О. Допоміжні слайди з фотопідсумками року та відкрита дискусія з батьками учнів - зустрічі саме у такому форматі та масштабі в закладі ще не було, тому цікавість до заходу із сторони батьків, які приїхали з різних куточків області , була за декілька тижнів до його проведення. Нововведенням стало залучення персоналу школи до виступу - з промовами, крім директора школи, виступили заступник директора з виховної роботи Матвєєва Г. М., вчитель фізики, інформатики та астрономії Марченко В. В., вчитель початкових класів Домбровська А. В., вчитель української мови та літератури Кравченко О. В., вчитель фізичного виховання та захисту Вітчизни Маленко П. В., соціальний педагог Ковальчук О. В., вчитель хімії, основ здоров'я та вихователь Сипченко Н. Б., завідувач харчового сектору Михайлова О.Г., педагог-організатор Полякова Н. В. а також вчитель математики Дениско Н.Ф. Публічний звіт директора відвідали й почесні гості: завідувач сектора Департаменту з питань інклюзивної освіти Руденко Н. В., депутат Миколаївської обасної ради та директор ДЮСШ №3 Жайворонок С.І., перший заступник голови Заводської районої Державної Адміністрації Яковіна А. В., депутат Миколаївської обласної Ради Карцев В. М., представник учительства міста, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, "Кращий педагогічний працівник " Миколаївської області 2011 року Бондар С. М. і помічник депутата Миколаївської обласної ради Іванової Н. В. - Садова Т. Й. Насамкінець, з словами подяки та із запевненням про подальшу співпрацю виступили батьки учнів, котрі, як і наші почесні гості, відмітили ряд позитивних змін у житті школи за сім місяців роботи Ірини Олександрівни на керуючій посаді. Разом - до нових звершень!
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||